Hudba a filmy -
Summerhill
http://www.youtube.com/watch?v=TxngqMavda0
/>
http://www.csfd.cz/film/279052-summerhill/
trochu sa to zacina menit, myslim, ze tunajsie deti nezvladaju klasicke skolstvo..a zacnu im to pekne ukazovat a nakladat.. budu nuteni sa posunut inam..uz to nepojde stagnovat.
http://www.nevychova.cz/nevychovatv/rozhovor-s-jaroslavem-duskem/
Jeden z najvacsich geniov sucastnosti...hmm...
Skola bez kompromisov...hmm...
Co ked niekto nevie spievat? hmmm...
no a co robi na svojich workshopoch.zazila som minuly rok, a dodnes z toho cerpam..
co ked niekto nevie spievat..for je prave v tom, ze sa nic nehodnoti..ci niekto vie alebo nevie..ale inak kazdy vie, ide o tu pracu s hlasom, ked ma nieco zablokovane..tak hlas nejde ako ma..a vtedy sa zda, ze nevie.. ved to pocujeme na ludoch, ktori maju priskripnute hlasy..
Na druhém stupni jsem si pilovala nehty... ale dyž to byl jediný způsob jak tam nechrápat :D což měli ještě ocenit -LOL-
Na gymplu jsem to dovedla do dokonalosti, sedala jsem ve třídě někde bokem, brávala si fantasy knihy a tajně četla pod lavicí :D a po hodině jsem měla tak krásný zrelaxovaný pocit a TĚŠILA jsem se na další hodinu, že se zas dozvím z knihy něco nového -ROFL- A není právě tohle účel školy? Aby děti bavila? No je!!!!
A myslím, že tu na zverokruhu je nás takových víc -YES-
Film je na youtubku, takže můžeš sledovat online ;-)
Já jsem jednou dostala trojku za to, že jsem látku řekla po svém. Bylo to něco ze společenských věd a psychologie tuším... Řekla jsem to přesně akorát jinými slovy. A bylo vidět, že rozumím tomu, o čem mluvím...očividně paní učitelka této látce nerozuměla, protože nerozuměla mě. Při otázce (nejen mé) za co jsem dostala trojku, když to měla být jednička, tak mi bylo řečeno, že jsem to bohužel neodříkala stejně jako v sešitě, takže mi nemůže dát jedničku. Absolutně nechápu jak mohla tato paní učitelka udělat výšku, když na to očividně neměla dostatek základní inteligence -LOL-
Síce tiež učím, ale ak by sa mi na odpovedi niečo nevidelo, tak by som žiaka poprosila, aby mi odpovedal na nejakú konkrétnu otázku. Všimla som si u niektorých kolegov zaujatosť, ak niektorý žiak povie svoj názor a hlavne, ak ho povie neprimeraným spôsobom - to by tiež nemalo byť. Ale zasa učiteľovi nič nebráni, aby žiaka taktne usmernil.