mesiac
Piatok, 26.4.2024
Meniny má Jaroslava

Ľudská duša - 

Duchovna nasa cesta a pohlad na vyvoj duse rok 2012

neznámy
neznámy | 2.12.2012 18:43
AHOJ,já již tady za blázna označena byla, již přesně nevím v jakej diskuziji to bylo, vím že jsem tam psala že vidím duchy, mám otevřené 3 oko a pracuji s bytostmi světla. To byla diskuze, pak jsem je ujistila, že jsem plně při zmyslech a na rozdíl od nich musím pravidelne raz za 2 roky na psychologické vyšetření nebot pracuji jako řidič tramvaje a je to po nás vyžadováno vrámci preventivní prohlídky. Proto tady nepíši své zážitky. Jak jsem tady četla pořád panuje u někoho strach ,že bude konec světa, nebude, 22 se ráno probudíme jako každy den.
neznámy
neznámy | 7.12.2012 21:32
Krásne si to napísala -FLOWER- Aj v tomto máme veľa spoločného..Zostať pri vlastnom názore a prejaviť odvahu aj za cenu spochybnenia viem takisto oceniť -THUMBSUP-
neznámy
neznámy | 7.12.2012 21:44
Veľmi by ma zaujímalo toto - Dokáže niekto konkrétne popísať, či zaznamenal v tomto období nejakú zmenu sám na sebe? Pocitovo, či je v pohode ak predtým nebol, či zaznamenal nejaký zlom, či má nejaké zmeny správania, zmenený postoj k niečomu konkrétnemu, či cíti uvolnenie alebo napätie, zvýšený stres alebo príliv emócií, či si to naplno uvedomuje alebo sa len teraz zamýšľa ked sa už o tom toľko píše..Myslím konkrétny stav v súvislosti s témou. Je úplne niečo iné o "tom" čítať a počúvať dokola a niečo iné si skutočne uvedomiť, že sme niekam "poskočili"
neznámy
neznámy | 7.12.2012 22:00