Ezoterika a záhady -
Magia ako "vstupenka do pekla"
Je mezi nimi spoustu vědem a kartářek, některých i možná dobrých. Jenže mě připadá, že tahají z biopole člověka, že se na něj napojí jako vampýři a potom třeba kolikrát překvapí nějakou vědomostí ze života dotyčného. To už jsem psala, jak jednu paní na zastávce sugestivně cikánka téměř přiměla, aby ji vydala peníze. Vypadalo to jak hypnóza. Já jsem potkávala jednu, která každému chtěla podávat ruku, prý aby se nebál, přála štěstí bla, bla, bla a čuměla přitom fascinovaně do očí. Mě to udělala také i mámu takhle otravovala a všimla jsem si, že i jiné lidi. Já měla strach, aby mi třeba nesundala přitom prsten. Nedokážu si to její počínání vysvětlit, ale pro nějaké dobro a štěstí to určitě nedělala. Možná tímto tahala energii a dost možná si tipovala přístupné oběti.
Preto otázka do pléna znie, či niekto máte skúsenosti s podobnými službami alebo poznáte niekoho kto si ich objednal.... ?
Najznámejšie sú asi :
http://www.santeria.sk/sk/uvod/
http://novemyslenie.eu/
čo sa týka mňa zrejme by som si takéto magické služby neobjednal. Jednak zrejme preto , že čo sa týka výsledku , asi by som bol skepticky naladený a taktiež tie sumy sú pre mňa nedostupné...aké sú vaše názory :)
Myslim si, ze na otazku kto si take sluzby objednal ti nikto neodpovie... Take veci sa nemozu hovorit...
Ak ti mozem poradit, ani si ich neobjednavaj... :-)
ale vieš skôr som to myslel tak , že napr. o veštení nájdeš na webe nespočetné množstvo diskusných fór. kto bol u akej veštkyne a čo sa komu vyplnilo. ale pri tejto téme je ticho....predpokladám že ak by si niekto niečo objednal a nebol by spokojný hneď by to anonymne zavesil niekde na web ( ako napr. pri tých kartách )
http://www.tajnevedy.cz/cz/magicka-postizeni-on-line-sluzba/exorcismus/
Myslím si, že to je ten stejný web, i když už vypadá vzhledově jinak.
http://www.tajnevedy.cz/product/vernostni-kouzlo-1125/
Podle mě je nejlepší znát někoho, kdo se vyzná, od lidí, kteří mají zkušenost nebo má prostě věhlas, který se šíří a nepotřebuje moc reklamu. Ale takových právě ubývá, neboť to jsou staří machři, kteří už buď umřeli nebo k tomu nemají daleko. A není nad osobní kontakt.